Obchodní zástupci v terénu
Pokud Vaše firma používá obchodní zástupce, kteří se v terénu starají o Vaše zákazníky, pak zcela jistě řešíte následující oblasti. Pro větší počet obchodních zástupců než dva zcela logicky nastává otázka, jak udělat jejich práci co nejefektivnější a jak i lépe "hlídat" jejich pracovní využití.
Náplň práce obchodního zástupce
- Péče o zákazníka
- Prodejní argumentace
- Monitoring distribuce
- Příjem objednávek
- Rozvoj vztahu se zákazníkem
- Zájmy firmy
- Řešení pohledávek
- Zajištění prodejních akcí
- Průzkum konkurence
- Osobní evidence obchodního zástupce
- Plánování cest a nepřítomnosti
- Kniha jízd
- Cestovní náklady
Technický koncept řešení
- Strana serveru
- MS SQL server 2005 nebo vyšší
- Informační systém firmy umožňující buď zakázkové úpravy, nebo transparentní přístup pro čtení a zápis do centrální databáze
- Strana klienta
- MS InfoPath 2003 nebo vyšší
- Propojení
- Zabezpečení připojení mezi klientem a serverem v prostředí Internetu (VPN)
- Kvalitní připojení serveru k Internetu
- Připojení klientů pomocí mobilního telefonu k Internetu
Případovou studii naleznete zde.